Teisės aktų naujienos

Nauja Įmonių ir įmonių grupių atskaitomybės įstatymo redakcija nuo 2024-07-01

4 dalis. Įmonių tvarumo atskaitomybė. Kokios įmonės ir nuo kada vadovybės ataskaitoje privalo teikti informaciją tvarumo klausimais

Lietuvos Respublikos įmonių ir įmonių grupių atskaitomybės įstatymas
(2024-06-25 Nr. XIV-2811, TAR 2024-06-30, kodas 2024-12134, įsigalioja 2024-07-01)

Priimtas Lietuvos Respublikos įmonių ir įmonių grupių atskaitomybės įstatymas.

Įsigalioja 2024-07-01.

Du įstatymai sudėti į vieną (Įmonių atskaitomybės įstatymas ir Įmonių grupių konsoliduotosios atskaitomybės įstatymas).

Esminės naujovės – metinių ataskaitų rinkinio sudėtis, informacija tvarumo klausimais ir reikalavimas audituoti tam tikras ataskaitas, kurių anksčiau audituoti nereikėjo (daugiau apie tai bus rašoma kitose apžvalgose).

Finansų ministerija paaiškino, kokios įmonės ir nuo kada vadovybės ataskaitoje privalo teikti informaciją tvarumo klausimais.

FINANSŲ MINISTERIJOS PAAIŠKINIMAS

Finansų ministerija paaiškino:
1. Kokios įmonės ir nuo kada (konsoliduotojoje) vadovybės ataskaitoje privalo teikti informaciją tvarumo klausimais.
2. Kokios įmonės, privalančios rengti ir savo vadovybės ataskaitoje teikti informaciją tvarumo klausimais ir kokiomis sąlygomis gali jos neteikti.
3. Kokios įmonės privalo užtikrinti trečiųjų valstybių įmonių tvarumo ataskaitų prieinamumą visuomenei.

Finansų ministerijos paaiškinimas
Įmonių tvarumo atskaitomybė

ĮSTATYMO NUOSTATOS

VADOVYBĖS ATASKAITOS SUDĖTINĖ DALIS – INFORMACIJA TVARUMO KLAUSIMAIS

„21 straipsnis. (Konsoliduotosios) informacijos tvarumo klausimais apimtis
1. (Konsoliduotosios) vadovybės ataskaitos dalyje, skirtoje tvarumo klausimams, pateikiama informacija, reikalinga suprasti:
1) kokį poveikį įmonės (įmonių grupės) veikla daro tvarumo klausimams;
2) kokį poveikį tvarumo klausimai turi įmonės (įmonių grupės) veiklos pokyčiams, veiklos rezultatams ir būklei.
2. Šio straipsnio 1 dalyje nurodyta informacija, išskyrus šio straipsnio 9 dalyje nurodytą atvejį, apima bent šių dalykų aprašymą ir rodiklius, kai taikoma, trumpuoju, vidutiniu ir ilguoju laikotarpiais:
1) įmonės (įmonių grupės) verslo modelio ir strategijos, be kita ko, nurodant:
a) įmonės (įmonių grupės) verslo modelio ir strategijos atsparumą rizikoms, susijusioms su tvarumo klausimais;
b) įmonės (įmonių grupės) galimybes, susijusias su tvarumo klausimais;
c) įmonės (įmonių grupės) planus, įskaitant įgyvendinimo veiksmus ir susijusius finansinius ir investicijų planus, kuriais užtikrinama, kad jos verslo modelis ir strategija būtų suderinami su perėjimu prie tvarios ekonomikos ir 2015 m. gruodžio 12 d. Paryžiaus susitarimu priimtu Jungtinių Tautų bendrosios klimato kaitos konvencijos šalių konferencijoje (Paryžiaus susitarime) nustatytu tikslu apriboti visuotinį atšilimą 1,5 °C ir poveikio klimatui neutralumo tikslu iki 2050 m., kaip nustatyta 2021 m. birželio 30 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamente (ES) 2021/1119, kuriuo nustatoma poveikio klimatui neutralumo pasiekimo sistema ir iš dalies keičiami reglamentai (EB) Nr. 401/2009 ir (ES) 2018/1999 (Europos klimato teisės aktas), ir, kai aktualu, tai, kokį poveikį įmonei (įmonių grupei) daro su anglimis, nafta ir dujomis susijusi veikla;
d) tai, kaip įmonės (įmonių grupės) verslo modeliu ir strategija atsižvelgiama į įmonės (įmonių grupės) suinteresuotų subjektų interesus ir įmonės (įmonių grupės) poveikį tvarumo klausimams;
e) tai, kaip įmonės (įmonių grupės) strategija įgyvendinta atsižvelgiant į tvarumo klausimus;
2) įmonės (įmonių grupės) nustatytų per tam tikrą laiką pasiektinų tikslų, susijusių su tvarumo klausimais, įskaitant, kai aktualu, absoliutaus išmetamo šiltnamio efektą sukeliančių dujų kiekio mažinimo tikslus bent 2030 ir 2050 metais, padarytą pažangą siekiant šių tikslų ir pareiškimą, ar įmonės (įmonių grupės) tikslai, susiję su aplinkos veiksniais, yra pagrįsti įtikinamais moksliniais įrodymais;
3) įmonės (įmonių) vadovo (vadovų), valdymo ir priežiūros organų vaidmens, susijusio su tvarumo klausimais, bei jų ekspertinių žinių ir įgūdžių, kurių reikia tam vaidmeniui atlikti, arba tokių organų galimybės naudotis tokiomis žiniomis ir įgūdžiais;
4) įmonės (įmonių grupės) politikos, susijusios su tvarumo klausimais;
5) esamų paskatų sistemų, siūlomų su tvarumo klausimais susijusiems įmonės (įmonių) vadovui (vadovams), valdymo ir priežiūros organų nariams;
6) išsamaus patikrinimo proceso, įmonės (įmonių grupės) vykdomo tvarumo klausimais ir, kai taikytina, laikantis Europos Sąjungos reikalavimų įmonėms vykdyti išsamaus patikrinimo procesą;
7) pagrindinio faktinio arba galimo neigiamo poveikio, susijusio su įmonės (įmonių grupės) veikla ir jos vertės grandine, įskaitant jos produktus ir paslaugas, verslo santykius ir tiekimo grandinę, veiksmų, kurių imtasi tam poveikiui nustatyti ir stebėti, ir kito neigiamo poveikio, kurį įmonė ir patronuojančioji įmonė (toliau kartu – (patronuojančioji) įmonė) turi nustatyti pagal kitus Europos Sąjungos reikalavimus įmonėms vykdyti išsamaus patikrinimo procesą;
8) visų veiksmų, kurių įmonė (įmonių grupė) ėmėsi siekdama užkirsti kelią faktiniam arba galimam neigiamam poveikiui, jį sušvelninti, ištaisyti ir pašalinti, ir tokių veiksmų rezultatų;
9) pagrindinių rizikų, susijusių su tvarumo klausimais, jų valdymo būdų ir kokį poveikį šie klausimai daro įmonei (įmonių grupei);
10) 2020 m. birželio 18 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamento (ES) 2020/852 dėl sistemos tvariam investavimui palengvinti sukūrimo, kuriuo iš dalies keičiamas Reglamentas (ES) 2019/2088, (toliau – Taksonomijos reglamentas) 8 straipsnyje nurodytos informacijos.
3. (Patronuojančioji) įmonė nurodo šio straipsnio 2 dalyje nurodytos (konsoliduotosios) informacijos tvarumo klausimais rinkimo procesus.
4. (Konsoliduotoji) informacija tvarumo klausimais apima informaciją apie įmonės (įmonių grupės) veiklą ir jos vertės grandinę, įskaitant produktus ir paslaugas, verslo santykius ir tiekimo grandinę.
5. (Konsoliduotosios) vadovybės ataskaitos dalyje, skirtoje informacijai tvarumo klausimais, taip pat pateikiamos ir papildomai paaiškinamos nuorodos į (konsoliduotojoje) vadovybės ataskaitoje esančią kitą susijusią informaciją ir su informacija tvarumo klausimais susijusias sumas, nurodytas (konsoliduotosiose) finansinėse ataskaitose.
6. (Konsoliduotosios) vadovybės ataskaitos dalyje, skirtoje informacijai tvarumo klausimais, galima neatskleisti informacijos apie būsimus pokyčius arba su vykstančiomis derybomis susijusius klausimus, jeigu, remiantis tinkamai pagrįsta (patronuojančiosios) įmonės vadovo, valdymo ir priežiūros organų narių, veikiančių pagal jiems įstatymais atitinkamai priskirtą kompetenciją, nuomone, tokios informacijos atskleidimas labai pakenktų komercinei atitinkamos įmonės (įmonių grupės) padėčiai, o jos neatskleidimas netrukdytų teisingai ir proporcingai suprasti įmonės (įmonių grupės) veiklos pokyčių, veiklos rezultatų, būklės ir jos veiklos poveikio.
7. Jeigu (patronuojančioji) įmonė nustato reikšmingų skirtumų tarp įmonių grupei kylančios rizikos arba poveikio ir vienos ar daugiau jos patronuojamųjų įmonių rizikos arba poveikio, ta (patronuojančioji) įmonė (konsoliduotosios) vadovybės ataskaitos dalyje, skirtoje informacijai tvarumo klausimais, nurodo atitinkamos (atitinkamų) patronuojamosios (patronuojamųjų) įmonės (įmonių) riziką ir poveikį.
8. Patronuojančiosios įmonės konsoliduotosiose vadovybės ataskaitose nurodo, kurioms į konsoliduotąją vadovybės ataskaitą įtrauktoms patronuojamosioms įmonėms netaikomas reikalavimas pateikti (konsoliduotąją) informaciją tvarumo klausimais pagal šio įstatymo 23 straipsnį.
9. Šio įstatymo 19 straipsnio 1 dalyje nurodytos mažos ir vidutinės įmonės gali nuspręsti, kad vadovybės ataskaitos dalyje, skirtoje informacijai tvarumo klausimais, bus teikiamas tik šios informacijos aprašymas ir rodikliai:
1) įmonės verslo modelio ir strategijos;
2) įmonės politikos, susijusios su tvarumo klausimais;
3) pagrindinio faktinio arba galimo neigiamo įmonės poveikio tvarumo srityje ir visų veiksmų, kurių imamasi siekiant nustatyti ir stebėti tokį faktinį arba galimą neigiamą poveikį, užkirsti jam kelią, jį sušvelninti arba ištaisyti;
4) įmonei kylančios pagrindinės rizikos, susijusios su tvarumo klausimais, ir šios rizikos valdymo būdų.
10. Šio įstatymo 19 straipsnio 1 dalyje nurodytos įmonės, kurios yra mažos ir nesudėtingos įstaigos, apibrėžtos 2013 m. birželio 26 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamento (ES) Nr. 575/2013 dėl riziką ribojančių reikalavimų kredito įstaigoms, kuriuo iš dalies keičiamas Reglamentas (ES) Nr. 648/2012, su visais pakeitimais 4 straipsnio 1 dalies 145 punkte, ir priklausomos draudimo ar perdraudimo įmonės, apibrėžtos Draudimo įstatyme, (toliau kartu – mažos ir nesudėtingos įstaigos, apibrėžtos Reglamento (ES) Nr. 575/2013 4 straipsnio 1 dalies 145 punkte, ir priklausomos draudimo ar perdraudimo įmonės) gali nuspręsti, kad vadovybės ataskaitos dalyje, skirtoje informacijai tvarumo klausimais, bus teikiama tik šio straipsnio 9 dalyje nurodyta informacija.“

„22 straipsnis. (Konsoliduotajai) informacijai tvarumo klausimais taikomi reikalavimai
1. (Patronuojančioji) įmonė, pateikdama šio įstatymo 21 straipsnio 1–6 dalyse nurodytą informaciją, vadovaujasi Europos tvarumo atskaitomybės standartais.
2. Mažos ir vidutinės įmonės, mažos ir nesudėtingos įstaigos, apibrėžtos Reglamento (ES) Nr. 575/2013 4 straipsnio 1 dalies 145 punkte, ir priklausomos draudimo ar perdraudimo įmonės, kurios vadovaujasi šio įstatymo 21 straipsnio 9 dalimi, teikia informaciją laikydamosi mažoms ir vidutinėms įmonėms taikomų Europos tvarumo atskaitomybės standartų.
3. Laikoma, kad įmonės, kurios laikosi šio įstatymo 21 straipsnio 1–7 dalyse nustatytų reikalavimų, ir įmonės, kurios vadovaujasi šio įstatymo 21 straipsnio 9 dalimi, įvykdė šio įstatymo 20 straipsnio 1 dalies 2 punkte nustatytą reikalavimą ir vadovybės ataskaitoje neturi pateikti šio įstatymo 20 straipsnio 1 dalies 2 punkte nustatytos informacijos.
4. (Konsoliduotojoje) vadovybės ataskaitoje, kurioje privaloma pateikti (konsoliduotąją) informaciją tvarumo klausimais, teikiama informacija ženklinama pagal ES elektroninio ataskaitų teikimo formatą.“

„23 straipsnis. Sąlygos, kai (patronuojančioji) įmonė neteikia (konsoliduotosios) informacijos tvarumo klausimais
1. (Konsoliduotosios) informacijos tvarumo klausimais (konsoliduotojoje) vadovybės ataskaitoje gali neteikti (patronuojančioji) įmonė, išskyrus šio straipsnio 5 dalyje nurodytą atvejį, kuri yra:
1) patronuojamoji įmonė, jeigu jos ir jos patronuojamųjų įmonių informacija yra pateikta vadovaujantis šiuo įstatymu arba kitos valstybės narės teisės aktais rengiamoje patronuojančiosios įmonės konsoliduotojoje vadovybės ataskaitoje;
2) patronuojančiosios įmonės, kuri yra trečiosios valstybės įmonė, patronuojamoji įmonė, jeigu tokia įmonė ir jos patronuojamosios įmonės yra įtrauktos į tos patronuojančiosios trečiosios valstybės įmonės konsoliduotąją tvarumo ataskaitą:
a) kuri yra parengta ES elektroninio ataskaitų teikimo formatu;
b) kuri yra parengta laikantis Europos tvarumo atskaitomybės standartų arba būdu, lygiaverčiu Europos tvarumo atskaitomybės standartams, kaip nustatyta pagal Europos Komisijos įgyvendinimo aktą dėl Europos tvarumo atskaitomybės standartų lygiavertiškumo, ir
c) kurioje yra pateikta Taksonomijos reglamento 8 straipsnyje nurodyta atskleistina informacija, apimanti Europos Sąjungoje įsteigtos patronuojamosios įmonės ir jos patronuojamųjų įmonių vykdomą veiklą.
2. Jeigu taikoma šio straipsnio 1 dalyje nurodyta išimtis:
1) patronuojamosios įmonės, kuri atitinka sąlygas neteikti informacijos tvarumo klausimais, vadovybės ataskaitoje pateikiama visa ši informacija:
a) patronuojančiosios įmonės, teikiančios informaciją tvarumo klausimais grupės lygmeniu pagal Europos tvarumo atskaitomybės standartus arba būdu, lygiaverčiu Europos tvarumo atskaitomybės standartams, pavadinimas ir buveinė (adresas);
b) nuorodos į interneto svetainėje skelbiamą patronuojančiosios įmonės konsoliduotąją vadovybės ataskaitą arba, kai taikytina, į patronuojančiosios trečiosios valstybės įmonės konsoliduotąją tvarumo ataskaitą, nurodytą šio straipsnio 1 dalies 2 punkte, ir į tvarumo atskaitomybės užtikrinimo išvadą;
c) informacija, kad įmonė atitinka sąlygas neteikti šio įstatymo 19 straipsnio 1, 3 arba 5 dalyje nurodytos informacijos tvarumo klausimais;
2) kai patronuojančioji įmonė yra įsteigta trečiojoje valstybėje, jos konsoliduotoji tvarumo ataskaita ir tvarumo atskaitomybės užtikrinimo išvada dėl trečiosios valstybės įmonės konsoliduotosios tvarumo ataskaitos, kurią pateikė vienas ar daugiau asmenų arba įmonių, kurie pagal patronuojančiajai įmonei taikomą teisę įgalioti pateikti užtikrinimo išvadą dėl informacijos tvarumo klausimais, teikiamos Juridinių asmenų registro tvarkytojui šio įstatymo 36 straipsnio 5 dalyje nustatyta tvarka. Patronuojančiosios trečiosios valstybės įmonės konsoliduotoji tvarumo ataskaita teikiama lietuvių ir (arba) anglų kalbomis (kalba).
3. Siekiant taikyti šio straipsnio 1 dalyje nurodytą išimtį, kai taikomas Reglamento (ES) Nr. 575/2013 10 straipsnis, kredito įstaigos, kurios nuolat susijusios su centrine įstaiga, kuri jas prižiūri Reglamento (ES) Nr. 575/2013 10 straipsnyje nustatytomis sąlygomis, laikomos tos centrinės įstaigos patronuojamosiomis įmonėmis.
4. Siekiant taikyti šio straipsnio 1 dalyje nurodytą išimtį, draudimo įmonės, kurios priklauso draudimo ir (ar) perdraudimo įmonių grupei, kaip ji apibrėžta Draudimo įstatyme, ir kurioms pagal Draudimo įstatymą taikoma įmonių grupės priežiūra, laikomos tos įmonių grupės patronuojančiosios įmonės patronuojamosiomis įmonėmis.
5. Šio straipsnio 1 dalyje nustatytos išimties negali taikyti didelės įmonės, kurių vertybiniais popieriais leista prekiauti reguliuojamoje rinkoje.
6. Kai šio straipsnio 1 dalyje nurodytos (patronuojančiosios) įmonės patronuojančioji įmonė konsoliduotąją vadovybės ataskaitą arba konsoliduotąją tvarumo ataskaitą parengia ir paskelbia vėliau, negu (konsoliduotąją) vadovybės ataskaitą turi parengti ir pateikti Juridinių asmenų registro tvarkytojui šio straipsnio 1 dalyje nurodyta (patronuojančioji) įmonė, šio straipsnio 1 dalyje nurodyta (patronuojančioji) įmonė:
1) savo (konsoliduotojoje) vadovybės ataskaitoje šio straipsnio 2 dalies 1 punkte nurodytą informaciją papildo informacija, kad jos patronuojančioji įmonė paskelbs informaciją, kaip nurodyta šio straipsnio 1 dalyje, ne vėliau kaip per 12 mėnesių nuo finansinių metų, už kuriuos parengta (konsoliduotoji) vadovybės ataskaita, paskutinės dienos, nurodydama konkrečią paskelbimo datą ir
2) prie (konsoliduotosios) vadovybės ataskaitos prideda patronuojančiosios įmonės deklaraciją, kad konsoliduotoji vadovybės ataskaita arba konsoliduotoji tvarumo ataskaita bus paskelbta ne vėliau kaip per 12 mėnesių nuo finansinių metų, už kuriuos parengta (konsoliduotoji) vadovybės ataskaita, paskutinės dienos, nurodydama konkrečią paskelbimo datą.“

ĮSTATYMO ĮSIGALIOJIMAS IR TAIKYMAS

Reikalavimas dėl informacijos tvarumo klausimais teikimo įsigalioja palaipsniui, pradedant didžiausiomis įmonėmis (Įstatymo 41 straipsnio 11-13 dalys):
1. didelės viešojo intereso įmonės, kurių vertybiniais popieriais leista prekiauti Lietuvos Respublikos ir (arba) kitos valstybės narės reguliuojamoje rinkoje (taip pat bankai, centrinės kredito unijos, draudimo ir perdraudimo įmonės) ir kurių vidutinis metinis darbuotojų skaičius per ataskaitinius finansinius metus paskutinę tų metų dieną viršija 500, informaciją tvarumo klausimais vadovybės ataskaitoje (o patronuojančioji įmonė – konsoliduotojoje vadovybės ataskaitoje) pateikia pradedant 2024 m. sausio 1 d. ar vėliau prasidedančiais ataskaitiniais laikotarpiais (Įstatymo 41 straipsnio 11 dalis).

2. Kitos didelės įmonės, negu nurodyta 1 punkte, ir kitos didelės įmonių grupės, negu nurodyta 1 punkte, patronuojančiosios įmonės (konsoliduotąją) informaciją tvarumo klausimais (konsoliduotojoje) vadovybės ataskaitoje pateikia pradedant 2025 m. sausio 1 d. ar vėliau prasidedančiais ataskaitiniais laikotarpiais (Įstatymo 41 straipsnio 12 dalis).

3. Mažos ir vidutinės įmonės, kurių vertybiniais popieriais leista prekiauti reguliuojamoje rinkoje, informaciją tvarumo klausimais (konsoliduotojoje) vadovybės ataskaitoje pateikia pradedant 2026 m. sausio 1 d. ar vėliau prasidedančiais ataskaitiniais laikotarpiais (Įstatymo 41 straipsnio 13 dalis).

Numatyti laikini palengvinimai rengiant informaciją tvarumo klausimais (Įstatymo 41 straipsnio 14-20 dalys)
Įstatymo 41 straipsnio 14-20 dalyse nurodyta:
„14. Kai (konsoliduotąją) informaciją tvarumo klausimais (konsoliduotojoje) vadovybės ataskaitoje pradėjusi teikti (patronuojančioji) įmonė pirmuosius 3 metus neturi visos reikiamos pateikti informacijos apie savo vertės grandinę, kaip nustatyta šio įstatymo 21 straipsnio 4 dalyje, ji savo (konsoliduotosios) vadovybės ataskaitos dalyje, skirtoje informacijai tvarumo klausimais, paaiškina, kokias pastangas deda siekdama gauti reikiamą informaciją apie savo vertės grandinę, nurodo priežastis, kodėl nebuvo gauta visa reikiama informacija, ir planus, kaip ji ateityje ketina gauti reikiamą informaciją.
15. Mažos ir vidutinės įmonės, kurių vertybiniais popieriais leista prekiauti reguliuojamoje rinkoje, mažos ir nesudėtingos įstaigos, apibrėžtos Reglamento (ES) Nr. 575/2013 4 straipsnio 1 dalies 145 punkte, ir priklausomos draudimo ar perdraudimo įmonės gali nuspręsti savo vadovybės ataskaitoje neteikti informacijos tvarumo klausimais už iki 2028 m. sausio 1 d. prasidedantį ataskaitinį laikotarpį. Tokiais atvejais įmonė savo vadovybės ataskaitoje trumpai paaiškina, kodėl informacija tvarumo klausimais nebuvo pateikta.
16. Jeigu patronuojančioji įmonė, kuri yra trečiosios valstybės įmonė, ataskaitiniais laikotarpiais, prasidėjusiais iki 2030 metų, nerengia trečiosios valstybės įmonės konsoliduotosios tvarumo ataskaitos, kaip nurodyta šio įstatymo 23 straipsnyje, konsoliduotąją tvarumo ataskaitą, kurioje pateikia informaciją apie visas patronuojančiosios įmonės Europos Sąjungoje įsteigtas patronuojamąsias įmones, atitinkančias šio įstatymo 19 straipsnio 1 ir 3 dalių nuostatas, rengia patronuojamoji įmonė, kuri atitinka šio įstatymo 19 straipsnio 1 ir 3 dalių nuostatas, jeigu tenkinama šio straipsnio 18 dalyje nustatyta sąlyga.
17. Šio straipsnio 16 dalyje nurodytu atveju patronuojamoji įmonė konsoliduotojoje tvarumo ataskaitoje pateikia Taksonomijos reglamento 8 straipsnyje nurodytą atskleistiną informaciją, kuri apima visų Europos Sąjungoje įsteigtų patronuojamųjų įmonių, nurodytų šio straipsnio 16 dalyje, veiklas.
18. Šio straipsnio 16 dalyje nurodytą konsoliduotąją tvarumo ataskaitą rengia Lietuvos Respublikoje įsteigta patronuojamoji įmonė, kai ji yra viena iš įmonių grupės Europos Sąjungoje įsteigtų patronuojamųjų įmonių ir jos apyvarta (kai taikytina, konsoliduota apyvarta) bent vienais iš ankstesnių 5 finansinių metų buvo didžiausia Europos Sąjungoje.
19. Lietuvos Respublikoje įsteigta patronuojamoji įmonė, pagal šio straipsnio 16 dalyje nustatytus reikalavimus parengusi konsoliduotąją tvarumo ataskaitą, ją skelbia šio įstatymo 37 straipsnio 2 dalyje nustatyta tvarka.
20. Šio straipsnio 16 dalyje nurodyta konsoliduotoji tvarumo ataskaita laikoma atitinkančia patronuojančiosios trečiosios valstybės įmonės konsoliduotąją tvarumo ataskaitą.”

„21. Šio įstatymo 26 straipsnyje nustatyti reikalavimai dėl trečiųjų valstybių įmonių tvarumo ataskaitų prieinamumo visuomenei užtikrinimo taikomi 2028 m. sausio 1 d. ar vėliau prasidedančiais ataskaitiniais laikotarpiais.“

_________________

Teisės aktas:

Lietuvos Respublikos įmonių ir įmonių grupių atskaitomybės įstatymas
(2024-06-25 Nr. XIV-2811, TAR 2024-06-30, kodas 2024-12134, įsigalioja 2024-07-01)


<< Atgal